A képzés célja, hogy a résztvevők minél átfogóbb tájékoztatást kapjanak a hazai agressziókezeléssel foglalkozó szakemberekről, kutatásokról, adaptált programokról annak érdekében, hogy a pedagógiai gyakorlatuk során a megszerzett ismeretek alapján képesek legyenek választani a különböző agressziókezelési stratégiák közül. További cél, hogy a továbbképzésben résztvevők ismereteket szerezzenek az iskolai agresszió megjelenési formáival és típusaival kapcsolatban, valamint azok lehetséges kezelési technikáiról; megismerjék a hazai és nemzetközi agressziókezelési technikákat, felismerjék azok szemléletbeli különbségeit és módszertani hátterét és munkájuk során a későbbiekben képesek legyenek megfelelően alkalmazni azokat.
KIKNEK JAVASOLJUK A TOVÁBBKÉPZÉS ELVÉGZÉSÉT?
- Tanító, általános- és középiskolai tanár
- Óvodapedagógus
- Szociálpedagógus
KÉPZÉSI ADATOK
A képzés kreditértéke: 30 pont
Alapítási engedély szám: 134/10/2021
Besorolás főkód: 9. Intézményi nevelés-oktatás (Egészségnevelés, mentálhigiéné)
Besorolás alkód: 9.8.3. Erőszak- és konfliktuskezelés
A jelentkezés feltételei: egyetem és/vagy főiskola bármilyen pedagógus szak és / vagy középiskolai tanár
A tanfolyam helyszíne: Soter-Line Oktatási Központ, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
A tanfolyam díját rendezheti utalással, bankszámlaszámunk: 11708001-20366780 Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatában szíveskedjen feltüntetni – a képzés pontos megnevezését és a képzésen résztvevő személy nevét.
- Rugalmasan alkalmazkodunk a megrendelő igényeihez!
- Intézményi megrendelés esetén utalásos számla kiállítására kerül sor.
- Egyéni jelentkezés esetén lehetőség van pénztári befizetésere is.
KEDVEZMÉNYEK CSOPORTOS KÉPZÉSHEZ
A csoportos képzés minimum létszáma 10 fő.
A továbbképzés díja
10 fő esetén: 750.000 Ft
15 fő esetén 1.125.000 Ft helyett 1.012.500 Ft - 10% kedvezmény
20 fő esetén 1.500.000 Ft helyett 1.275.000 Ft - 15% kedvezmény
Kedvezmények több csoportos továbbképzés esetén:
Az 1. képzés 10 fő esetén 750.000 Ft
A 2. képzés 10 fő esetén 600.000 Ft - 20% kedvezmény
Egyéni érdeklődés esetén keresse tanfolyamszervezőnket az alábbi elérhetőségek egyikén!
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ
Kérdéseivel forduljon bizalommal tanfolyamvezető kollégánkhoz!
Mudri Krisztina • +36 1 887 2361 • info@soterline.huA PEDAGÓGUS-TOVÁBBKÉPZÉS VÉGÉRE TELJESÍTENDŐ TARTALMI KÖVETELMÉNYEK
A képzés végére a résztvevő:
- Ismerje az agresszió lehetséges definícióit, az iskolai agresszió típusait és lehetséges értelmezési kereteit, ill. legyen tisztában az aktuális jogi szabályozással.
- Legyen képes preventív jelleggel azonosítani az iskolai agressziót a megfelelő és hatékony beavatkozás érdekében.
- Legyen tisztában az iskolai agresszió, a deviancia és a hátrányos helyzet összefüggéseivel és legyen képes felismerni azokat.
- Tudjon a hazai és nemzetközi agressziókezelési gyakorlatokról és legyen képes felismerni, azonosítani azok szemléletbeli különbségeit.
- Legyen képes felismerni azokat a pedagógiai helyzeteket, amelyeket külső segítség nélkül nem tud megoldani, és tudja, hol kérjen megfelelő támogatást munkájához.
- Legyen tisztában saját kompetencia-határaival.
- Tudja alkalmazni a tanfolyam során megtapasztalt kooperatív tanulásszervezési technikákat, az Olweus és a KiVa szemlélete mentén formálódó technikákat, valamint tudjon resztoratív köröket vezetni a hétköznapi pedagógiai gyakorlat során.
"ISKOLAI ZAKLATÁS ÉS AGRESSZIÓ AZ ISKOLÁBAN; AGRESSZIÓKEZELÉSI LEHETŐSÉGEK A HÉTKÖZNAPI PEDAGÓGIAI GYAKORLATBAN" PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSEN ELSAJÁTÍTOTTAK ZÁRÓ ELLENŐRZÉSI MÓDJÁNAK LEÍRÁSA
A résztvevők házi dolgozatot készítenek, amelyben egy iskolai agresszó-eset, és kezelésének lehetséges alternatívái jelennek meg. A dolgozat terjedelme 3-5 gépelt oldal (Times New Roman, 12-es betűméret, 1,5-es sorköz).
A dolgozat szempontjai a következők: tartalmazza-e a dolgozat kellő részletességgel az alábbiakat?
- a választott eset, probléma ismertetését, bemutatását
- az agresszió jellegének leírását és azonosítását
- a lehetséges agressziókezelési irányok kijelölését
- az optimálisnak tartott iránnyal kapcsolatos elvárásokat
A dolgozat leadásának határideje a tanfolyam zárását követő 10 munkanapon belül elektronikus formában.
Az értékelés szempontjai (100%):
- a fogalmak pontos használata (30%)
- a helyzetelemzés és a stratégia illeszkedése, összhangja (30%)
- a stratégiatervezés minden szempontja megjelenik-e a dolgozatban (30%)
- a gyakorlati megvalósítás realitása (10%)
Dolgozat értékelése: 50%-tól megfelelt, az alatt, nem megfelelt minősítés.
Tanúsítvány kiadásának feltétele: záró dolgozat határidőn belüli teljesítése és a jelenlét 90%-a.