Tanulási zavar. Zavar? Integrációt segítő módszerek és technikák, valamint a szakmaközi kooperáció útjai a BTMN és SNI tanulók körében. A továbbképzés célja: A résztvevő ismerje meg a sajátos nevelési igény, valamint a tanulási vagy a magatartási zavar meglétének jellemzőit. Váljon képessé olyan preventív technikákat alkalmazni, amelyekkel ezek a gyermekek is hatékonyan integrálhatók kortárs közösségükbe, elkerülve ezzel a megbélyegzést, stigmatizálást. A résztvevő váljon képessé olyan tanórai differenciálást segítő módszerek alkalmazására, melyekkel az ismeretelsajátítás folyamata gördülékenyebbé tehető. A résztvevő ismerje meg azokat a konkrétumokat az oktatási háló szegmenseiről melyek által képes lesz asszertívan kommunikálni a különböző intézmények képviselőivel. Ismerje meg a szülő – pedagógus – szakember háromszög dimenzióit, és váljon képessé a kommunikációs technikákat szakszerű alkalmazására, amelyekkel a hatékony kapcsolattartás megvalósítható.
KINEK JAVASOLJUK A TOVÁBBKÉPZÉS ELVÉGZÉSÉT?
- Tanár (felsőben, ill. középfokon tanító)
- Tanító
- Kollégiumi nevelő
- Szociálpedagógus
KÉPZÉSI ADATOK
A képzés kreditértéke: 30 pont
Alapítási engedély szám: 758/10/2019
A jelentkezés feltételei: egyetem és/vagy főiskola bármilyen pedagógus szak és / vagy középiskolai tanár
A tanfolyam helyszíne: Soter-Line Oktatási Központ, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
A tanfolyam díját rendezheti utalással, bankszámlaszámunk: 11708001-20366780 Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatában szíveskedjen feltüntetni – a képzés pontos megnevezését és a képzésen résztvevő személy nevét.
- Rugalmasan alkalmazkodunk a megrendelő igényeihez!
- Intézményi megrendelés esetén utalásos számla kiállítására kerül sor.
- Egyéni jelentkezés esetén lehetőség van pénztári befizetésere is.
KEDVEZMÉNYEK CSOPORTOS KÉPZÉSHEZ
A csoportos képzés minimum létszáma 10 fő.
A továbbképzés díja
10 fő esetén: 750.000 Ft
15 fő esetén 1.125.000 Ft helyett 1.012.500 Ft - 10% kedvezmény
20 fő esetén 1.500.000 Ft helyett 1.275.000 Ft - 15% kedvezmény
Kedvezmények több csoportos továbbképzés esetén:
Az 1. képzés 10 fő esetén 750.000 Ft
A 2. képzés 10 fő esetén 600.000 Ft - 20% kedvezmény
Egyéni érdeklődés esetén keresse tanfolyamszervezőnket az alábbi elérhetőségek egyikén!
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ
Kérdéseivel forduljon bizalommal tanfolyamvezető kollégánkhoz!
Mudri Krisztina • + 36 1 887 2361 • info@soterline.huA PEDAGÓGUS-TOVÁBBKÉPZÉS VÉGÉRE TELJESÍTENDŐ TARTALMI KÖVETELMÉNYEK
- A résztvevő ismerjen és legyen képes alkalmazni olyan módszereket, melyek segítségével megelőzhető a gyermekek stigmatizálása, megbélyegzése kortárs közösségükben.
- A résztvevő ismerjen és tudjon alkalmazni olyan differenciáló és magatartásszabályozó módszereket, amelyek segítik az oktatás hatékonyabbá tételét és a nehézséggel küzdő gyermekek felzárkóztatását kortársaik közé.
- A továbbképzés után a résztvevő legyen képes a szülő – pedagógus – szakember kapcsolati hálójának feltérképezése, és ezen keresztül legyen képes felkészülni a hatékony segítségnyújtás megvalósítására.
A "TANULÁSI ZAVAR. INTEGRÁCIÓT SEGÍTŐ MÓDSZEREK ÉS TECHNIKÁK, VALAMINT A SZAKMAKÖZI KOOPERÁCIÓ ÚTJAI BTMN ÉS SNI TANULÓK KÖRÉBEN" PEDAGÓGUS-TOVÁBBKÉPZÉSEN ELSAJÁTÍTOTTAK ZÁRÓ ELLENŐRZÉSI MÓDJA
Az értékelés a képzési program befejezése után történik. A résztvevőnek ennek során egy élő problémát kell elemezni és prognosztizálni. Miután a továbbképzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsanak olyan tanulásszervezési és oktatási módszereket, amelyeket hatékonyan tudnak integrálni a tanulási és magatartási nehézségekkel küzdő gyermekek nevelésébe és oktatásába, így az esetismertetésnek ezen ismeretek felhasználásával és alkalmazásával kell elkészülnie. Az esetismertetés módja: kiselőadás (lehetőség szerint Power Point prezentációval). Időtartam: max. 15 min.
A prezentáció tartalmi követelményei:
- Problémafelvetés, a probléma meghatározása.
- Esetismertetés.
- A tanult módszerekkel való fejlesztés módjai, lehetőségei.
- Prognózis. Várható eredmények.
Az előadás írásos anyagát Word dokumentumként kell megszerkeszteni, és a kiselőadás napján nyomtatott formában leadni. A beadandó dolgozat formai követelményei: 2-6 oldal terjedelem. Times New Roman betűtípus, 12 betűméret, 1,5 sortávolság, sorkizárt szerkesztés.
Szempontok és elérhető százalékok:
- Témához kapcsolódó problémafelvetés 30%
- A probléma elemzésének módja 20%
- A prognózis helytálló bemutatása 20%
- A kiselőadás szerkezete 20%
- Az előadásmód 10%
Összesen 100%
A prezentáció értékelése megfelelt (71%-tól) – nem felelt meg (70%-ig) minősítéssel történik.
MILYEN MUNKAKÖR BETÖLTÉSEKOR JELENT ELŐNYT A PEDAGÓGUS-TOVÁBBKÉPZÉS ELVÉGZÉSE?
- Intézményvezető
- Intézményvezető-helyettes
- Munkaközösség vezető
- Osztályfőnök
- Szabadidő-szervező