Bátorítás. Támogatás. Másképp. A prevenció és szakmaközi kooperáció lehetősége a BTM-es gyermekek nevelésében, oktatásában. A továbbképzés célja: A résztvevő ismerje meg a sajátos nevelési igény, valamint a beilleszkedési, tanulási vagy a magatartási nehézség meglétét. Szerezzen jártasságot olyan preventív technikák alkalmazásában, amelyekkel ezek a gyermekek is hatékonyan integrálhatók kortárs közösségükbe, elkerülve ezzel a megbélyegzést, stigmatizálást. Ismerjen meg olyan módszereket, melyekkel az ismeretelsajátítás folyamata gördülékenyebbé tehető. Legyen képes alkalmazni ezeket. A továbbképzés elvégzését követően rendelkezzen konkrét ismeretekkel az oktatási háló szegmenseiről, és legyen képes asszertívan kommunikálni a különböző intézmények képviselőivel. Ismerje meg a szülő – pedagógus – szakember háromszög dimenzióit, és azokat a kommunikációs technikákat, amelyekkel a hatékony kapcsolattartás megvalósítható.
KIKNEK JAVASOLJUK A TOVÁBBKÉPZÉS ELVÉGZÉSÉT?
- Tanító, általános- és középiskolai tanár
- Óvodapedagógus
KÉPZÉSI ADATOK
A képzés kreditértéke: 30 pont
Alapítási engedély szám: 759/13/2019
A jelentkezés feltételei: egyetem és/vagy főiskola bármilyen pedagógus szak
A tanfolyam helyszíne: Soter-Line Oktatási Központ, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.
A tanfolyam díját rendezheti utalással, bankszámlaszámunk: 11708001-20366780 Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatában szíveskedjen feltüntetni – a képzés pontos megnevezését és a képzésen résztvevő személy nevét.
- Rugalmasan alkalmazkodunk a megrendelő igényeihez!
- Intézményi megrendelés esetén utalásos számla kiállítására kerül sor.
- Egyéni jelentkezés esetén lehetőség van pénztári befizetésere is.
KEDVEZMÉNYEK CSOPORTOS KÉPZÉSHEZ
A csoportos képzés minimum létszáma 10 fő.
A továbbképzés díja
10 fő esetén: 750.000 Ft
15 fő esetén 1.125.000 Ft helyett 1.012.500 Ft - 10% kedvezmény
20 fő esetén 1.500.000 Ft helyett 1.275.000 Ft - 15% kedvezmény
Kedvezmények több csoportos továbbképzés esetén:
Az 1. képzés 10 fő esetén 750.000 Ft
A 2. képzés 10 fő esetén 600.000 Ft - 20% kedvezmény
Egyéni érdeklődés esetén keresse tanfolyamszervezőnket az alábbi elérhetőségek egyikén!
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ
Kérdéseivel forduljon bizalommal tanfolyamvezető kollégánkhoz!
Mudri Krisztina • +36 1 887 2361 • info@soterline.huA PEDAGÓGUS-TOVÁBBKÉPZÉS VÉGÉRE TELJESÍTENDŐ TARTALMI KÖVETELMÉNYEK
- A képzés résztvevője ismerje a tanulási és magatartási problémák hátterét, okait és azok következményeit.
- Legyen képes a prevenció szükségességének és fontosságának hangsúlyozásával olyan módszerek elsajátítására, melyek segítségével megelőzhető a gyermekek stigmatizálása, megbélyegzése kortárs közösségükben.
- Ismerjen és legyen képes alkalmazni olyan magatartásszabályozó módszereket, amelyek segíthetik a nevelés-oktatás hatékonyabbá tételét és a nehézséggel küzdő gyermekek felzárkóztatását kortársaik közé.
- Legyen képes hatékonyan kommunikálni a szülő – pedagógus – szakember kapcsolati hálójának feltérképezésén keresztül.
A "BÁTORÍTÁS. TÁMOGATÁS. MÁSKÉPP. A PREVENCIÓ ÉS SZAKMAKÖZI KOOPERÁCIÓ LEHETŐSÉGE A BTM-ES GYERMEKEK NEVELÉSÉBEN, OKTATÁSÁBAN" PEDAGÓGUS-TOVÁBBKÉPZÉSEN ELSAJÁTÍTOTTAK ZÁRÓ ELLENŐRZÉSI MÓDJÁNAK LEÍRÁSA
Az értékelés és ellenőrzés a képzési program befejezése után történik. A résztvevőnek ennek során egy öt feladatból álló fejlesztő feladatsort és/vagy érzékenyítő játéktevékenységet kell bemutatnia. Miután a továbbképzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsanak olyan módszereket, amelyeket hatékonyan tudnak alkalmazni a BTMN-es gyermekek nevelésében és oktatásában, így a projektmunkának tartalmaznia kell ezen ismereteket.
A projekt bemutatásának módja: kiselőadás. Időtartam: max. 15 min
A prezentáció tartalmi követelményei:
- Problémafelvetés, problémakör meghatározása.
- A tanult módszerekkel való fejlesztés lehetőségei.
- Öt önállóan készített/kitalált feladatlap és/vagy érzékenyítő játéktevékenység meghatározása.
Az elkészült projektmunka írásos anyagát a képzésvezetőnek kell leadni. A leadott dokumentum formai követelményei: Times New Roman betűtípus, 12 betűméret, 1,5 sortávolság, sorkizárt szerkesztés. Címlapon vagy fejlécben a készítő nevének és a készítés dátumának feltüntetése. Terjedelem 2-6 oldal.
A bemutattatott feladatsor és/vagy érzékenyítő játéktevékenység az alábbi szempontok alapján kerül értékelésre:
- mennyire épültek be az ismeretelsajátítás folyamatát gördülékenyebbé tevő módszerek (elérhető: 30%),
- milyen mértékben tartalmaz a fejlesztő feladatsor és/vagy érzékenyítő játéktevékenység magatartás-szabályozó módszereket (elérhető: 30%),
- az kiselőadás szerkezete (elérhető: 20%),
- az előadásmód (elérhető: 20%)
A dokumentum értékelése megfelelt (71%-től) – nem felelt meg (70%-ig) minősítéssel történik.
MILYEN MUNKAKÖR BETÖLTÉSEKOR JELENT ELŐNYT A PEDAGÓGUS-TOVÁBBKÉPZÉS ELVÉGZÉSE?
- Óvodapedagógus
- Tanító
- Szociálpedagógus