Keressen minket a Facebook-on
Keressen minket a Google+-on
Keresssen minket a Twitteren
Keressen minket a LinkedIn-en
Iratkozzon fel hirlevélre!
Soter-Line Oktatási Központ - 25 éve az élvonalban - Több, mint 120  OKJ-s tanfolyam
Soter-Line Oktatási Központ - 25 éve az élvonalban - Több, mint 120  OKJ-s tanfolyam
Soter-Line Oktatási Központ - 25 éve az élvonalban - Több, mint 120  OKJ-s tanfolyam
Soter-Line Oktatási Központ - 25 éve az élvonalban - Több, mint 120  OKJ-s tanfolyam
Soter-Line Oktatási Központ - 25 éve az élvonalban - Több, mint 120  OKJ-s tanfolyam
"Szárnyalj a tudás vezérvonalán!"

Konfliktus. Stílus. Megoldás. A demokratikus, az autokrata és a laissez faire nevelési stílus kommunikációbeli és konfliktuskezelési jellemzői

Kreditérték: 30 pont
Alapítási engedély szám: 23/422/2015
A jelentkezés feltételei (egyetem és/vagy főiskola):

  • Bármilyen pedagógus végzettség
Konfliktus. Stílus. Megoldás

Konfliktus. Stílus. Megoldás. Kik számára javasoljuk a továbbképzés elvégzését?

  • Óvodapedagógus,
  • Tanító,
  • Tanár,
  • Kollégiumi nevelő,
  • Gyógypedagógus, fejlesztőpedagógus,
  • Szakoktató, gyakorlati oktató

A tanfolyamok helyszíne: 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.

Konfliktus. Stílus. Megoldás. A demokratikus, az autokrata és a laissez faire nevelési stílus kommunikációbeli és konfliktuskezelési jellemzői
9.8.3 Erőszak- és konfliktuskezelés
Azonosító: 23/422/2015 Időtartam: 30 óra
Részvételi díj: 60.000,- Ft / fő Időpont: 2017.04.15-22-29. szombat
Megjegyzés: Várhatóan indul!
Program érvényessége: 2020.12.22.
  • Rugalmasan alkalmazkodunk a megrendelő igényeihez! Csoportos megrendelés esetén (8 – 10 fő) kihelyezett képzést tartunk, melyhez egyedi árat biztosítunk!
  • Intézményi megrendelés esetén utalásos számla kiállítására kerül sor
  • Egyéni jelentkezés esetén lehetőség van pénztári befizetésere is.

További információ:
Kardosné Mizák Anikó | + 36 1 887 2361 | info@soterline.hu


A Konfliktus. Stílus. Megoldás pedagógus-továbbképzés célja:

Megismertetni a résztvevőket a konfliktuskezelés hatékony módszereivel. A nevelési stílusok jellemzőinek feltérképezésével szélesebb körű rálátást adni a pedagógus szakmai tevékenységre. Az önreflexió szempontkörének szélesítése, és a reflektáló képesség fejlesztése. Olyan készségek elsajátítása, melyek segítségével megvalósulhat a másik félre való jobb odafigyelés, az igények megfelelő közvetítése, illetve a személyes hatékonyság fejlesztése. Tapasztalati élményeken keresztül megismerni és elsajátítani olyan konfliktuskezelési technikákat, amelyek segíthetik a pedagógus-nevelt közötti konfliktusok megelőzését, illetve megoldását. Megismertetni a résztvevőket a win-win típusú konfliktuskezelés, az asszertív kommunikáció, az én-üzenetek és az élménypedagógia módszereivel.


A pedagógus-továbbképzés végére teljesítendő tartalmi követelmények:

  • A résztvevő ismerje a nevelési stílusának megfelelő, kongruens kommunikáció jellemzőit. Az új információkat integrálja saját tapasztalataiba.
  • A résztvevő ismerje és értse a konfliktusok kialakulásának okait, törvényszerűségeit.
  • Ismeretei révén legyen képes kontextuálisan felmérni és értelmezni a társas kapcsolatokban kialakuló konfliktushelyzeteket.
  • Konfliktus esetén ismerje fel, hogy kié a probléma, és ennek megfelelően cselekedjen.
  • Legyen képes visszajelzést adni saját és mások működéséről egyéni és csoportszinten. Tudatosodjon benne saját viselkedésének hatása másokra.
  • Tudjon olyan preventív kommunikációs technikákat alkalmazni, amivel megelőzhető a konfliktusok kialakulása.
  • A résztvevő legyen képes a konfliktushelyzeteket pozitív kommunikációs eszközökkel befolyásolni.
  • Rendelkezzen a felmerülő konfliktusok kezeléséhez szükséges széles módszertani repertoárral.

Feltételek a Konfliktus. Stílus. Megoldás pedagógus-továbbképzés tanúsítványának kiadásáról:

A képzés záró ellenőrzése két részből áll:

1. Esettanulmány beadása, melynek tartalmaznia kell: -egy konfliktushelyzet részletes leírását, a probléma megjelölését, a konfliktus kezelésének lehetséges módjait (a képzésen elsajátított technikák segítségével). Az értékelésbe beleszámít az utolsó napon előadott beszámoló, amely az esettanulmány alapját képezi. Ennek részei: – problémafelvetés, – esetleírás, -a beszámolóra reflektáló csoporttársak javaslatainak integrálási módjai. A beszámoló formája: Word dokumentum, 2-4 oldal. Times New Roman betűtípus, 12 betűméret, 1,5 sortávolság, sorkizárt szerkesztés.
Elküldési határidő: a képzés zárását követő egy héten belül.
Az értékelés szempontjai (100%): Előadott beszámoló (40%) Témához kapcsolódó problémafelvetés (20%)
A probléma elemzésének módja (10%) A csoporttársak javaslatainak integrálási módja (10%) Helyes technikák alkalmazása (20%)
2. Önreflexióként SWOT analízis készítése, mely az utolsó napon íródik meg. Ennek tartalmaznia kell a Résztvevő saját konfliktuskezelési-, kommunikációs-, valamint nevelési stílusának végiggondolását, reflexióját. Terjedelem: 1 oldal.

A tanúsítvány kiadásának feltétele a jelenlét 100%-a, illetve az esettanulmány időben történő beküldése, megfelelése, valamint a SWOT analízis elkészítése. A szakvizsgába történő beszámítás lehetősége: nincs


Milyen munkakör betöltésekor jelent előnyt a pedagógus-továbbképzés elvégzése?

  • Intézményvezető
  • Intézményvezető-helyettes
  • Gyermekvédelmi felelős
  • Munkaközösség vezető
  • Osztályfőnök
  • Gyakorlóiskolai vezető tanár, óvodai szakvezető
  • Szabadidő-szervező
  • Gyakorlóiskolai vezető tanár
  • Óvodai szakvezető