„A legjobb az, ha a nagy problémákkal akkor foglalkozunk, amikor még kicsik”
(Vető József)
A napi rutin gyakorlása közben biztosan Ön is gyakran tapasztalja és érzi úgy, hogy a felmerülő problémák valódi okai rejtve maradnak. Ilyenkor jön jól egy külső szemlélő, aki nem belülről, a megszokott megoldásokon és rutinon keresztül látja és méri fel a helyzetet, hanem független tanácsadóként tárja fel az igazi okokat, és javasol megoldási lehetőséget az optimális működés érdekében.
Tapasztalt kollégáink segítik Önt és vállalkozását annak érdekében, hogy az adott helyzetben a lehető legjobb döntést hozza meg! Segítünk megtalálni az Ön számára legideálisabb üzletmenetet, melyet a gyakorlatban is átültetünk a napi működésbe.
Mit ajánlunk Önnek?
I. fázis
- Teljes körű cégátvilágítás
- Szervezeti-működési rend optimalizálása (pl. a szervezet belső hierarchiájának feltérképezése, szervezeti-működési szabályzat elkészítése, stb.)
- Szabályozottság megteremtése (pl. számviteli politika, pénzkezelési szabályzat, bizonylati szabályzat, stb.)
- Ügyviteli, számviteli rend vizsgálata, optimalizálása (pl. alkalmazott ügyviteli szoftverek ismeretének vizsgálata, pénzkezelés, számlázás, könyvelés szabályszerűségének és naprakészségének ellenőrzése, beszámoló készítés és könyvvizsgálat, adózási kérdések, analitikus nyilvántartások, tárgyi eszköz nyilvántartások vizsgálata, stb.)
- Szerződéses kapcsolatok (szerződések nyilvántartásának ellenőrzése)
II. fázis
- Átfogó jelentés készítése a megbízó cég felé, mely kiterjed a tapasztalt hibákra, hiányosságokra, valamint megoldási javaslatokat nyújt határidőkhöz kötve
- Tartalmazza a korábban felsorolt területekről a részletes állapotismertetést, felhívja a figyelmet a kockázatokra
III. fázis
- Utóellenőrzés
- Nyomonkövetés
…..mert nem elég egy rendszert jól felépíteni, azt folyamatosan jól is kell működtetni! Ezt segíti elő a külső tanácsadó jelenléte.