Pedagógus továbbképzés a Soter-Line Oktatási Központban
Tekintse meg a közoktatást érintő pályázatokhoz is illeszkedő akkreditált pedagógus továbbképzés programjainkat!
2013. október 1-től a pedagógusok hétévenkénti továbbképzésében a 7 modulos ECDL mellett jóváírható a 4 modulos ECDL START jogosítvány is.
A pedagógus-továbbképzésről, a pedagógus-szakvizsgáról szóló 346/2013. (IX.30.) Korm.rendeletének teljes szövegét eléri a jobbra található gombra kattintva:
VÁLASSZON AKKREDITÁLT PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSEINK KÖZÜL!
- Az összes képzés megtekintése
- Közoktatás-irányítás
• A pedagógus életpályamodell; A portfóliókészítés elméleti és gyakorlati ismereteinek elsajátítása (1.1. - Tanügyigazgatás) - Gyógypedagógia, fejlesztőpedagógia (Tanulási zavarok)
• Tanulási zavar. Zavar? Az integrációt segítő preventív technikák alkalmazásának lehetőségei és a szakmaközi kooperáció útjai a tanulási és magatartási nehézségekkel küzdő gyermekek nevelésében, oktatásában (5.1. - Gyógypedagógia) - Tanítás-tanulás
• A pedagógus és a család együttműködési lehetőségei napjainkban (6.1. - Pedagógiai módszerek) • Modern tanulásszervezési eljárás: projektpedagógia (6.1. - Pedagógiai módszerek) - Esélyegyenlőség (Hátrányos helyzet, Integráció, BTM)
• Bátorítás. Támogatás. Másképp. A prevenció és szakmaközi kooperáció lehetősége a BTM-es gyermekek nevelésében, oktatásában (8.2. - Hátrányos helyzet) - Intézményi nevelés, oktatás (Egészségnevelés, Mentálhigiéné, Konfliktuskezelés)
• Nevelés-módszertan tréning jellegű pedagógus-továbbképzés (9.8.1. - Egészségnevelés és mentálhigiéné) • Intim szféra – szexuális nevelés óvodától a középiskoláig. Mankó pedagógusoknak, a diákok tabuk nélküli, harmonikus felnőtté válásának támogatásához (9.8.1. - Egészségnevelés és mentálhigiéné) • Alkohol- és drogprevenció a köznevelési intézményekben (9.8.2. - Prevenció) • Dohányzás prevenció és a dohányzásról való leszokás támogatása a köznevelés intézményeiben (9.8.2. - Prevenció) • Mediátori alapismeretek a köznevelésben dolgozó pedagógusok hatékony konfliktuskezeléséhez (9.8.3. - Erõszak- és konfliktuskezelés) • Konfliktus. Stílus. Megoldás. A demokratikus, az autokrata és a laissez faire nevelési stílus kommunikációbeli és konfliktuskezelési jellemzői (9.8.3. - Erõszak- és konfliktuskezelés) • Az osztályfőnök hatékony szerepe az osztályban - a Gordon módszert érintő kommunikációs technika általános iskolai tanárok, osztályfőnökök részére (9.8.3. - Erõszak- és konfliktuskezelés) - Intézményi nevelés, oktatás (Környezeti nevelés)
• A fogyasztói társadalom igényeinek kielégítése környezetbarát módon - szakmai és módszertani képzés pedagógusoknak (9.9.2. - Környezettudatosságra nevelés)
RÉSZTVEVŐINK MONDTÁK PEDAGÓGUS-TOVÁBBKÉPZÉS TANFOLYAMUNKRÓL
- “Kiváló volt a felkészültség és a problémaérzékenység.”
- “Nagyon jó volt a sok gyakorlat!”
- “Rengeteg új információt kaptam.”
- “Szívesen jövök a következő képzésekre is.”
RÉSZTVEVŐI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS PEDAGÓGUS-TOVÁBBKÉPZÉS TANFOLYAMUNKRÓL
- Mediátori alapismeretek a köznevelésben dolgozó pedagógusok hatékony konfliktuskezeléséhez
- Mediátori alapismeretek a köznevelésben dolgozó pedagógusok hatékony konfliktuskezeléséhez
- Tanulási zavar. Zavar? Az integrációt segítő preventív technikák alkalmazásának lehetőségei
- Modern tanulásszervezési eljárás: projektpedagógia
- Prezentációs technikák
- Tevékenység központú pedagógia
- Felkészítés a közösségi szolgálat irányítására
- A biomechanikailag helyes testtartást kialakító…
- Kezedben a kulcs, benned a létra
- IKT kompetenciákat fejlesztő eszközrendszer alkalmazása
- Környezet- és természetvédelemtől a fenntarthatóság felé
- A tehetség felismerése és gondozása
- Az intézmény mindennapi munkáját segítő gyermek- és ifjúságvédelem, diáktanácsadás
- Drámapedagógiai eszközök alkalmazása a 10-18 éves korosztály nevelésében
- Prezentációs technikák alkalmazása
- Pedagógusok felkészítése a diákok rugalmas életpálya-tervezésének támogatására
- Drámapedagógiai eszközök alkalmazása a hátrányos helyzetű tanulók integrációjában
- Prezentációs technikák
- Drámapedagógiai eszközök alkalmazása a hátrányos helyzetű tanulók integrációjában
- Tanórán kívüli tehetséggondozás
- Tevékenység központú pedagógia
- Az asszertivitás és a win-win típusú konfliktuskezelés
- A differenciálás megvalósításának lehetőségei (SNI)
- Asszertív típusú konfliktuskezelés
- Kompetencia alapú technikák
- Tevékenység központú pedagógiák
- Kezedben a kulcs
- Prezentációs technikák
- Óvoda-iskola
- Óvoda-iskola átmenet megkönnyítése
- Mentálhigiéné (Szentendre)
- Mentálhigiéné
- Prezentációs technikák
- Elégedettségmérő - Résztvevői dráma
- Elégedettségmérő - Résztvevői összesítő
- Elégedettségmérő - Asszertív aug. összesítő
- Elégedettségmérő - Családped összesítő
- Elégedettségmérő - Környezet összesítő
- Elégedettségmérő - Mentál összesítő
- Elégedettségmérő - Szeg összesítő
- Elégedettségmérő - Tanulási zavar
- Elégedettségmérő - tehetség SNI Ady összesítő
- Elégedettségmérő - Tev.kp ped-összesítő
- Elégedettségmérő - Kezedben a kulcs
- Elégedettségmérő - Szegeregáció nov vége
- Elégedettségmérő - Rekreációs és élethosszig tartó testmozgások
- Elégedettségmérő - Biomechanikailag helyes testtartás és torna
- Elégedettségmérő - Tanulási zavar
PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉS ÉS ECDL
A Magyar Közlöny 57. számában megjelent a pedagógus-továbbképzéssel kapcsolatos rendelet módosítása, amelynek értelmében 2009. július 31-i hatállyal bármilyen módon megszerzett ECDL/ECDL Select bizonyítvánnyal kiváltható a hétévenkénti kötelező továbbképzés, az iskola/önkormányzat támogathatja az ECDL bizonyítvány bármilyen módon való megszerzését. A módosítás hatályba lépését követően, az aktuális hét évi továbbképzés teljesíthető a pedagógusnak az éppen folyamatban lévő továbbképzési ciklusában megszerzett ECDL vagy ECDL Select elvégzését igazoló okirattal akkor is, ha az okirat kelte korábbi, mint a módosító rendelet hatályba lépése.
MI A PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉS CÉLJA
- A pedagógus-alapképzésben megszerzett szakmai, szaktudományos ismeretek frissítése, az egyes tudományterületeken megszületett tudományos eredmények megismerése.
- A pedagógus-alapképzésben megszerzett, a pedagógusmesterséghez kapcsolódó ismeretek (pedagógia, pszichológia, módszertan) frissítése, új ismeretek és készségek elsajátítása.
- Az iskolai tananyagban megjelenő új tudáselemek elsajátítása
- Az oktatási reformok bevezetését támogató képzések (tartalom, szerkezet, vizsgarendszer stb.)
- Az önálló programalkotás jogával rendelkező, a felhasználói igényekre egyre jobban figyelő és további szolgáltatásokat nyújtó intézményi igények kielégítése.
PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉS, BELSŐ TOVÁBBKÉPZÉS FORMÁJÁBAN IS
Képzéseinket belső továbbképzés formájában, a tantestület egésze vagy egy része számára is megtartjuk. Az iskolában szervezett továbbképzés előnye, hogy a pedagógusok együtt vesznek részt a programon, s a közös élményen túl a megszerzett tudás is azonos. A pedagógus képzés folyamán lehetőségük nyílik egyeztetni az irányvonalakat, melyek mentén közös célok tűzhetők ki.
VALÓS SZAKMAI FEJLŐDÉST KÍNÁLUNK PEDAGÓGUS-TOVÁBBKÉPZÉS TANFOLYAMUNKKAL
Továbbképzéseink többsége interaktív, az elméleti alapozás mellett nagy teret kap a gyakorlat: a tanultakat a praxisban is kipróbálhatják a résztvevők a képzések során. Pedagógus-továbbképzéseink alkalmával minden esetben mérjük a résztvevői elégedettséget. A visszajelzések alapján igyekszünk képzéseinket partnereink igényeihez igazítani. Az oldal tartalma: Pedagógus-továbbképzés, továbbképzés pedagógusoknak Budapest szívében. Képzés jól felkészült tanárainkkal. Beiratkozás: Pedagógus-továbbképzés tanfolyam. Keresés: pedagógus-továbbképzés, pedagógus továbbképzés, továbbképzés pedagógusoknak, pedagógus, továbbképzés, képzés, tanfolyam