Keressen minket a Facebook-on
Keressen minket a Google+-on
Keresssen minket a Twitteren
Keressen minket a LinkedIn-en
Iratkozzon fel hirlevélre!
Soter-Line Oktatási Központ - 25 éve az élvonalban - Több, mint 120  OKJ-s tanfolyam
Soter-Line Oktatási Központ - 25 éve az élvonalban - Több, mint 120  OKJ-s tanfolyam
Soter-Line Oktatási Központ - 25 éve az élvonalban - Több, mint 120  OKJ-s tanfolyam
Soter-Line Oktatási Központ - 25 éve az élvonalban - Több, mint 120  OKJ-s tanfolyam
Soter-Line Oktatási Központ - 25 éve az élvonalban - Több, mint 120  OKJ-s tanfolyam
"Szárnyalj a tudás vezérvonalán!"

Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző tanfolyam

KÉPZÉS ADATOK IDŐPONTOK-ÁRAK KAPCSOLAT

Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző tanfolyam – Ügyfélközpontú munkák esetén nagyon fontos a jó kommunikációs képesség, az emberekkel való megfelelő bánásmód képessége. Amennyiben ezek megvannak Önben, és egy idegen nyelvet is magabiztosan használ, idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző képzésünk elvégzésével egy remek szakma büszke birtokosa lehet! Minden szükséges ismeretet magában foglaló szakértelmével sosem lesz problémája a minőségi szolgáltatásnyújtással (pl.: tájékoztatás és tanácsadás), hiszen minden szituációban jól helyt áll majd. Ha olyan tudást keres, amellyel mindig figyelemre méltóan teljesíthet munkája során, Ön előtt áll egy nagy lehetőség!

Amennyiben…

… szeret idegen nyelven kommunikálni,
… az ügyfelek tájékoztatása, problémáik kezelése nem jelent Önnek gondot, illetve
… szívesen ismertetne különböző termékeket, szolgáltatásokat részükre idegennyelv-tudása segítségével,

válassza az Idegennyelvű Ügyfélkapcsolati szakügyintéző tanfolyamot!

NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELI SZÁMA: E-000201/2014/A015
Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző tanfolyam

Az 1993 után szerzett, az Országos Képzési Jegyzékben szereplő emelt szintű vagy felsőfokú szakképesítésért, a hatályos jogszabályok szerint szakiránynak megfelelő továbbtanulás esetén legfeljebb 24 pont adható.

Továbbtanulási irány: gazdaságtudományok képzési terület

JELENTKEZÉS


Általános adatok

Szakképesítés neve
Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző
Szakképesítés azonosító száma
55 347 01
Nyilvántartásba vételi száma
E-000201/2014/A015
Szakképesítés típusa
szakképesítés ráépülés
Szakmacsoport
16. Ügyvitel
Ágazati besorolás
XXV. Ügyvitel
Kiadó rendelet
35/2016. (VIII. 31.) NFM rendelet
A szakképesítésért felelős miniszter
szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter
A képzésre jelentkezés feltételei
Érettségi végzettség
54 346 03Irodai titkár vagy 54 347 01 Idegennyelvű ipari és kereskedelmi ügyintéző szakképesítés

Kapcsolódó képzések

A tanfolyamok helyszíne: 1073 Budapest, Erzsébet krt. 7.


Az tanfolyam indulási időpontjai

IndulásOktatási napokOktatási időpontokÓraszám
kontakt óra
Időtartam (hó)DíjRészlet-
fizetés /hó
Vizsgadíj
2017.02.18.kéthetente szombat-vasárnap08:30-15:3075012330 000 Ft11 x 30 000 Ft65 000 Ft

Jelentkezési határidő: 2017.február 6.

A tanfolyam díját rendezheti utalással: Bankszámlaszámunk: 11708001-20366780

Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatában szíveskedjen feltüntetni – a képzés pontos megnevezését és a képzésen résztvevő személy nevét.

JELENTKEZÉS


További információ:
Sinkó Judit + 36 1 887 2378 | info@soterline.hu


Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása:

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző feladata, hogy magyar és idegen nyelvet is használva személyesen, írásban, telefonon vagy elektronikus kommunikációs csatornákon fogadja az ügyfelek megkereséseit. Kezelje a felmerült problémákat (reklamációkat), felvilágosítást, tájékoztatást nyújtson az ügyfelek részére, válaszoljon a szervezet termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival kapcsolatos kérdésekre. Telefonon vagy elektronikus kommunikációs eszközök segítségével keresse meg a meglévő és a lehetséges ügyfeleket, hogy árukat és szolgáltatásokat ismertessen, reklámozzon, továbbá aktívan vegyen részt a szervezet reklám–, marketing- és PR-tevékenységében.

A szakképesítés-ráépüléssel rendelkező képes:

  • ügyfélkapcsolati tevékenységét idegen nyelven ellátni
  • fogadni az ügyfeleket személyesen, telefonon vagy on-line, és tanácsot adni, segítséget nyújtani termék, szolgáltatás kiválasztásában
  • az ügyfél igényeinek megfelelően segítséget nyújtani, problémát kezelni
  • szerviz megrendeléseket intézni adatok, információk számítógépes vagy egyéb rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése révén
  • reklamációs ügyeket, panaszt kezelni
  • feljegyzéseket, jelentéseket, riportokat, statisztikákat készíteni az ügyfélkövetéshez, frissíteni a marketing-adatbázisokat, hogy azok tükrözzék az egyes ügyfelek státusának változásait
  • rendezvények szervezéséhez kapcsolódóan ellátni az idegennyelv-használatot igénylő feladatokat
  • találkozókhoz, megbeszélésekhez, egyéb rendezvényekhez kapcsolódóan idegen nyelvű dokumentumokat készíteni (pl. meghívó, tájékoztató, programleírás, névjegykártya, információs táblák, leírások stb.)
  • tevékenységéhez kapcsolódóan beszámolót, prezentációt készíteni
  • az ügyfelek és ügyek nyilvántartását szolgáló iratokat, dokumentumokat szakszerűen kezelni, tárolni
  • a szervezet online-megjelenéseihez kapcsolódó idegen nyelvű anyagot készíteni
  • kezelni egy Call/Contact Center rendszerét
  • értékesítési folyamathoz kapcsolódó tevékenységet ellátni (promóció, értékesítés lebonyolítása, értékesítés összegzése, kimutatás készítése stb.)
  • közreműködni reklám-, piac- és marketing-, valamint közvélemény-kutatások lebonyolításában
  • részt venni kiadványok, reklámanyagok készítésében
  • részt venni kiállítások, vásárok, kampányok és egyéb rendezvények szervezésében, lebonyolításában
  • követni és betartani az ügyfélkapcsolati és az érintő területek (l. reklám, marketing, fogyasztási, adatvédelmi) jogszabályi környezetet

Amiért a Soter-Line Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző tanfolyam a legelőnyösebb Önnek:

  • Több, mint 25 éves képzési múlttal rendelkezünk!
  • A munkáltatók szívesen keresnek nálunk munkavállalókat!
  • Nagyon jók az áraink!
  • Saját vizsgaszervezési jogosultsággal rendelkezünk!
  • Vizsgaszervezési díjaink is kedvezőek!
  • Honlapunkon hitelesen tájékoztatjuk, nem titkolunk el semmilyen részletet Ön elől!
  • A tankönyveket kedvezményes áron beszerezzük Önnek!
  • Sikertelen vizsga esetén egy másik csoportban ingyenes pótórát biztosítunk!
  • Az államilag elismert bizonyítvány mellé Europass bizonyítványt is igényelhet!
  • Tanfolyamainkat jól megközelíthető helyen, a Blaha Lujza tér szomszédságában tartjuk!
  • Tanfolyamszervező és vizsgaszervező kollégáink szívüket, lelküket kiteszik Önért!

JELENTKEZÉS


Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző tanfolyam során oktatott szakmai modulok:

  • 11384-16 Idegen nyelvű ügyfélkapcsolat
  •  11385-16 Magyar-és idegen nyelvű panaszkezelés
  • 11386-16 Call/Contact Center rendszer használata idegen nyelven
  • 11387-16 Reklám-, marketingtevékenység magyar és idegen nyelven

Elmélet-gyakorlat aránya: 30%- 70%

SZAKMAI ÉS VIZSGA KÖVETELMÉNYEK

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző végzettséggel betölthető munkakörök:

FEOR számaFEOR megnevezéseBetölthető munkakör(ök)
4224Ügyfél- (vevő)tájékoztatóUtastájékoztató
4225Ügyfélszolgálati központ tájékoztatójaCall-Center operátor (ügyfél-tájékoztató)
Telefonos ügyfél-szolgálati képviselő
Telefonos ügyintéző
Telefonközpontos
Telefonos hirdetésfelvevő
5123Telefonos (multimédiás) értékesítési ügynökCallCenter-értékesítő
Internetes értékesítő
Telefonmarketinges
Telemarketing értékesítő
Telesales operátor
3632Marketing- és pr-ügyintézőMarketing- és reklámügyintéző
Reklám ügyintéző
4222RecepciósÜgyfélszolgálati recepciós
4223Szállodai recepciósHotel recepciós
Szállodai főportás (vezetői funkció nélkül)

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző szakképesítés vizsgakövetelményei

A komplex szakmai vizsgára bocsátás feltételei: az alábbi modulokból eredményes vizsga letétele. Egy szakmai követelménymodulhoz kapcsolódó modulzáró vizsga akkor eredményes, ha a modulhoz előírt feladat végrehajtása legalább 51%-osra értékelhető.

55 347 01 Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző
Követelménymodul száma, megnevezéseVizsga típusa
11384-16Idegen nyelvű ügyfélkapcsolatgyakorlati, szóbeli
11385-16Magyar- és idegen nyelvű panaszkezelésgyakorlati, szóbeli
11386-16Call/Contact Center rendszer használata idegen nyelvengyakorlati
11387-16Reklám-, marketingtevékenység magyar és idegen nyelvenszóbeli, írásbeli


Kedvezmények:

KEDVEZMÉNYEK

További információra van szüksége? Kattintson az alábbi linkre!

KÉRDEZZEN

Tanáraink kivétel nélkül nagy gyakorlattal rendelkeznek, a szakma elismert szakemberei.  Szakképzés a legjobb áron, a legrövidebb idő alatt, gyakorlott oktatókkal, saját vizsgaszervezéssel.

Soter-Line Oktatási Központ
Soter-Line Oktatási Központ
Soter-Line Oktatási Központ
Soter-Line Oktatási Központ
Soter-Line Oktatási Központ
Soter-Line Oktatási Központ
Hétvégi tanfolyam  
Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző tanfolyam | Soter Group
Leírás Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző feladata, hogy magyar és idegen nyelvet is használva személyesen, írásban, telefonon vagy elektronikus kommunikációs csatornákon fogadja az ügyfelek megkereséseit. Kezelje a felmerült problémákat (reklamációkat), felvilágosítást, tájékoztatást nyújtson az ügyfelek részére, válaszoljon a szervezet termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival kapcsolatos kérdésekre.
Intézmény Soter-Line Oktatási Központ
Budapest, Erzsébet krt.7.
1073
Indulási - befejezési időpont 02/18/2017 - 02/26/2018
Részvételi díj 330000
HUF

Soter-Line Oktatási Központ Több, mint 25 éve az oktatás élvonalában
Erzsébet krt. 7. Budapest, 1073
Telefon: +36 1 887 2323